zaterdag 14 maart 2009

Nieuwe broeken voor Lisanne

Afgelopen week heb ik voor Lisanne 3 nieuwe broeken genaaid. Nu heeft ze er voorlopig weer genoeg. Alle broeken in het zwart zonder borduursels. Ja, zij vraagt en ik naai.........
**
De 1ste uit een coupon zwarte ribstof van de markt, net genoeg voor deze 3/4 broek.
Patroon : Carina van Farbenmix
Maat : 146/152
Stof : effen babyrib van Roos/Bizzkids
*
*
De 2de van sillicon poplin, gekocht bij Giraffa.
Patroon : Winona van Farbenmix
Maat : 146/152 met enige aanpassingen
Stof : sillicon poplin van Roos/Bizzkids
*
*
En de 3de broek heb ik gemaakt van soepele jeans van de Stoffenkraam gekombineerd met een poplin met grote noppen. Deze coupon heb ik gekocht bij Giraffa.
Patroon : Winona van Farbenmix
Maat : 146/152 met enige aanpassingen
Stof : soepele jeans, merk onbekend en bedrukte poplin van Roos/Bizzkids
*
*
Nu heeft ze in ieder geval weer een paar leuke broeken in de kast. Alle stoffen komen uit mijn voorraad en ook de 2 ritsen had ik nog, evenals het garen en de knopen die ik heb gebruikt.
Dus 100% UWYH.

Geen opmerkingen: