vrijdag 29 augustus 2008

"Unikate machen Freu(n)de"- die BLOG - PARADE !


"Unikate machen Freu(n)de"- die BLOG - PARADE !

Sabine van Farbenmix heeft iets bedacht waar ik erg enthousiast over ben : de BLOG – PARADE. Hier lees je alles over dit initiatief en hier vind je de Nederlandse vertaling.

Bij deze stel ik mezelf voor en meld me aan voor deze BLOG – PARADE.

Mijn naam is Janny Bijlstra, getrouwd en moeder van 2 kinderen. Een zoon, Harry, van 12 en een dochter, Lisanne, van 10.
Al sinds een jaar of 25 naai ik met heel veel plezier kleding en accesoires. Eerst alleen voor mezelf, nu ook voor mijn man en voor mijn kinderen. Het liefst naai ik kinderkleding en accesoires in de stijl van Farbenmix. Ook de patronen van Ottobre vind ik erg leuk. De stoffen die ik gebruik zijn hoogwaardige merkstoffen van Hilco, Oilily, Roos, Stenzo, Bizzkids enz. Iets op bestelling laten maken is ook mogelijk.
Regelmatig verkoop ik kleding die ik gemaakt heb op Ebay. Ook de gedragen zelfgemaakte kleding van mijn kinderen verkoop ik daar. Soms verkoop ik ook stoffen die ik teveel heb gekocht en patronen die ik niet meer gebruik. Sinds kort heb ik een eigen webwinkeltje “Atelier Eigenhandig”. Deze webshop zit nog in de opbouwfase ! Meer weten ? Je kunt me gerust mailen.
Hier kun je de foto's van mijn creaties bekijken

Geen opmerkingen: